To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Zakątek 21
Forum rodziców i przyjaciół dzieci z zespołem Downa. Porady, wsparcie, wymiana poglądów... Zespół Downa to nie koniec świata. Zajrzyj do nas - zobaczysz, że świat ma wesołe pomarańczowe barwy, a zupełnie blisko są ludzie gotowi Cię wesprzeć.

Stowarzyszenie na Tak - Turnus w Sarbinowie

szałwia - 2012-02-11, 22:01
Temat postu: Turnus w Sarbinowie
Zapisaliśmy się lipcowy turnus rehabilitacyjny w Ośrodku
Rehabilitacyjno-Wczasowym "Kamyczek" w Sarbinowie.
Ale jakoś bez przekonania na razie jestem ... :-?
Macie jakieś doświadczenie w turnusach organizowanych przez Pana Koczorowskiego?
Spotkam tam jakieś Zakątkowe Mamy? ;-)

grażyna - 2012-02-11, 22:03

Ja nie mam doświadczenia i nie znam, ale też będziemy w Sarbinowie w Kamyczku. Tylko, że na początku czerwca.
szałwia - 2012-02-11, 22:07

No to jak wrócicie - relację zdasz - będę miała 2 tygodnie na nastawienie się ;-)
grażyna - 2012-02-11, 22:09

:tak:

A może już ktoś był? I słówko by rzucił w temacie Kamyczka czy samego Sarbinowa?

Edith - 2012-02-11, 23:02

Szałwia - musiałabyś dotrzeć do rodziców, którzy są aktywni w Stowarzyszeniu na Tak. Bywasz na CHełmońskiego w P-niu ? Może tam uzyskasz jakieś informacje od ludzi. Ja niestety nie pomogę, bo nie wiem czy ktoś ze stowarzyszenia pojawia się na Zakątku.

W zeszłym roku letni turnus był organizowany w Ośrodku Wiktora Król w Radzyniu.

szałwia - 2012-07-10, 08:48

I jak Grażyna minął Wam turnus w Kamyczku??
My jesteśmy teraz i bardzo sobie chwalimy :-) Przede wszystkim bliskość morza ;-)
Poza tym atmosfera na turnusie b.miła, dużo atrakcji, dzieciaki przesympatyczne!!

grażyna - 2012-07-10, 09:26

Przeniosłam się w inny wątek z pisaniem ---> Sarbinowo .
Ogólnie na plus oceniam wyjazd. Ale ja to trochę jak Aneta, wszędzie mi się podoba gdzie pojadę, bylebym nie musiała gotować i zmywać :lol: .