FB Portal   Downoteka   "Nowe" forum   Użytkownicy   Statystyki   Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrowersje wokół zapisów na zakątkowe turnusy
Autor Wiadomość
boszka59 
złotousty


Pomogła: 7 razy
Dołączyła: 11 Lis 2006
Posty: 2838
Wysłany: 2011-12-04, 18:24   Kontrowersje wokół zapisów na zakątkowe turnusy

mama kubusia napisał/a:
Jak czytam o tych rezygnacjach, o rezerwowaniu miejsca na turnusie to myślę, że to nie będzie takie proste. Jeśli w grę wchodzą pieniądze wszystko musi być zgodne z prawem (chyba konsumenta).
Nie znam się na tym, bo prawnikiem nie jestem, ale pewnie ktoś taki by musiał się tym zająć.
To będą musiały być ostro określone reguły: jaki trzeba procent wpłacić zaliczki, do kiedy można zrezygnować, kto może zrezygnować...Nawet w sklepie jak kupi się ciuch, to ma prawo się z niego zrezygnować do 30dni.
Nie może być tak, że ktoś kto organizuje turnus wymyśli sobie kwotę zaliczki i stwierdzi, że jest niezwracalna, bo ktoś zrezygnował.
Tak samo nikt by nie mógł powiedzieć (a miałam przez chwilę taki pomysł), że teraz niech te osoby co zrezygnowały, zrzucą się na te 25 000, bo dlaczego ośrodek i rehabilitanci mają na tym tracić?

Teraz już mało kto tak chętnie podejmie się organizacji naszego turnusu, ale też mało będzie osób co zarezerwują turnus za rok.


:arrow: .stąd

Widzisz Aniu z tymi zaliczkami różnie byw, wystarczy je nazwać zadatkiem i już są niezwracalne.
Ale to nie o to chodzi. Jeśli ktoś wpłaci pieniążki to pilnuje tego a tu niektórzy zapomieli że się zapisali. Inni w to miejsce by pojechali ale ktoś się zapomiał wykreślić.