Pomogła: 14 razy Wiek: 60 Dołączyła: 11 Gru 2006 Posty: 16925 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-05, 13:49
Miałam telefon od Reklamy Dzieciom . Podziękowanie Dzieciaków podbiło ich serca i zapytali czy mogą je umieścić u siebie na stronie.
Ponieważ zrobiliśmy to dla nich, więc oczywiście mogą i to zrobią.
Śledzimy więc ich stronę czekając na naszych
myślę, że to będzie tu
_________________ Dzieci groOszkòw
Marysia 36
Maciek i Kasia po 34
Marcin 31
Małgosia 29
Mateusz 25
Maksymilian 18 (17.06.2005)
(...)
Wystawiają fakturę za cały turnus, a potem zwracają każdemu zaliczkę na konto.
(...)
Czy Polanika zwróciła osobom, które rozliczały się bezgotówkowo przez fundacje, zaliczkę?
Pod koniec września FzP przelała z subkonta Julka środki za turnus, a mnie zaliczki nie przesłano na konto. Dzwoniłam do ośrodka, miła pania na recepcji miała przekazać moje zapytanie pani manager. Na razie cisza.
Pytam, bo może to kwestia praktyki takie oczekiwanie na zwrot zaliczki, a nie że akurat na mnie trafiło. Swoje muszę po prostu cierpliwie odczekać?
_________________ Marta - mama Krzysia (ur. 8 lipca 2008) i Julka z zD (ur. 27 października 2010)
Mnie też niepokoił tak długi termin zwrotu zaliczki. Napisałam maila do pani menager,3 dni bez odpowiedzi... Zadzwoniłam w piątek do recepcji, pani poradziła aby dzwonić bezpośrednio na komórkę p.menager. Nie odbierała,ale oddzwoniła. Podobno jej dyspozycja przelewu zapodziała się w księgowości.... ale już przelewy wyszły. Wczoraj miałam pieniążki na koncie. Jeśli dziś u Ciebie jeszcze nie ma,to dzwoń.
_________________ Sylwia - mama Wiktora (ur.21.02.2006) i Igorka z zD (ur.05.08.2009)
Pomogła: 1 raz Wiek: 60 Dołączyła: 12 Mar 2008 Posty: 2623 Skąd: pow. gdański
Wysłany: 2017-10-17, 18:35
Dzięki dziewczyny, że piszecie ja fakturę korygującą zaliczkę też dostałam a wpłaty nie miałam. Sprawdzę jutro. Przeraża mnie kolejna batalia o swoje , o zwrot zaliczki. Turnus był w sierpniu a teraz jest 17 listopada. Wcale im nie zależy na klientach.
_________________ "To, co jest przyczyną twoich najgłębszych cierpień, jest zarazem źródłem twoich największych radości."
suwaczekAni
Marzeniu, spokojnie.
Pewne procedury, jak widać, w Polanice obowiązuję i bez nich ani rusz. Sylwia zwrot zaliczki po rozmowie z panią manager otrzymała niemal natychmiast. Ja po rozmowie z panią na recepcji jeszcze nie, co nie znaczy, że nie otrzymam. Nie traktowałabym tego w kategoriach "batalii".
I jest dopiero 17 października.
Choć rzeczywiście klasy za bardzo nie mają.
_________________ Marta - mama Krzysia (ur. 8 lipca 2008) i Julka z zD (ur. 27 października 2010)
Pomogła: 14 razy Wiek: 60 Dołączyła: 11 Gru 2006 Posty: 16925 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-18, 18:13
Marzenia napisał/a:
Turnus był w sierpniu a teraz jest 17 listopada.
Ty Marzeniu to żyjesz do przooduu
Kto potrzebuje telefon do menadżer ośrodka to podam na priv.
Tak brakuje im klasy, te ciągłe upominanie się o zwroty zaliczek są żenujące
Ja nie czekałam na zwrot, bo z zaliczki rozliczyłam pobyt Mary.
_________________ Dzieci groOszkòw
Marysia 36
Maciek i Kasia po 34
Marcin 31
Małgosia 29
Mateusz 25
Maksymilian 18 (17.06.2005)
Pomogła: 1 raz Wiek: 60 Dołączyła: 12 Mar 2008 Posty: 2623 Skąd: pow. gdański
Wysłany: 2017-10-20, 18:01
Agata faktem jest, że byłam zapisana na turnus w grudniu i jak doszły do mnie słuchy o końcu Zaździerza, o zwolnieniach terapeutów pojechałam się pożegnać z nimi. A ja listopadowa jestem i chciał nie chciał lubię listopad chociażby z racji swoich urodzin. Ale zdecydowanie wolę grudzień, bo święta są w grudniu a potem skok w Nowy Rok...i coraz bliżej do wiosny i lata i ciepełka i słońca :)
_________________ "To, co jest przyczyną twoich najgłębszych cierpień, jest zarazem źródłem twoich największych radości."
suwaczekAni
I to jest prawdziwie optymistyczne myślenie. Listopad fajny, grudzień jeszcze bardziej a potem to już czekanie na wiosnę i lato Też staram się tak myśleć
_________________ Maria, mama Krzysia z zD ur. 19.11.2013 r.
Po dwóch e-mailach do pani manager, już-już prawie telefonie (pani mnie chyba wyczuła) otrzymałam zwrot zaliczki i odpowiedź wyjaśniająco-przepraszającą. Zgadniecie, jak brzmiała?
Księgowa zgubiła dyspozycję przelewu
_________________ Marta - mama Krzysia (ur. 8 lipca 2008) i Julka z zD (ur. 27 października 2010)
Ja miałam tą samą historię.........
Faktura zwrotu w połowie września a pieniędzy na koncie brak....
Dopiero po telefonicznej interwencji za 4 dni miałam przelew.
Też księgowość zagubiła....No po prostu szok!
_________________ mija - mama Bianeczki ur. 11.04.2005 r
Pomogła: 14 razy Wiek: 60 Dołączyła: 11 Gru 2006 Posty: 16925 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-24, 11:24
No tak, za duzy biznes do ogarnięcia - tak myślę- albo olewactwo- nie moje pieniądze nie moja sprawa...
Wczoraj rozmawiałam z Tusią , która miała pokój vis a vis pokoju z pralka. ale panie na recepcji powiedziały, żeby szła prać do 8-ki bo ktoś ma klucz i nie oddał. Potem się okazało że klucz jest zgubiony i musiał przyjść ślusarz i wymienić zamek...
_________________ Dzieci groOszkòw
Marysia 36
Maciek i Kasia po 34
Marcin 31
Małgosia 29
Mateusz 25
Maksymilian 18 (17.06.2005)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum